Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

AEK - ΠAO 2 !?!@#$ - 3 (Γιάννης, ο κουβάς)

είμαι σε καφέ, το ματς στο 96' : 30" , έχω πιει την μπύρα μου και έχω ψυχολογία Κρίστιαν Τρόι ...


    πίσω γαμιόλες,
    η κούπα είναι δικιά μου
    η πόλη μου ανήκει
    το ματς στο 1-3
    και φύγαμε για τους
    αγώνες με τον ΠΑΟΚ




                                        

            έχει φτάσει 97':35" 
            θα σφυρίξει...
            φάουλ, σουτ από το κέντρο
            και αναπαύεται στα δίχτυα
            δεν είναι δυνατόν!!!
            είμαι κάπως έτσι,
                                      









    φεύγοντας από το καφέ...
    σέρνοντας τα βήματα μου στο πεζοδρόμιο
    είμαι κάπως έτσι
    "τι στον πούτσο έγινε?
    τι έκανε εκεί ο καρνέζης?
    τι νόημα έχει ? γιατί μαμά?
    γιατί γαμώ το Χρ1#@$% μου?"



Γαμώ την ομορφιά του ποδοσφαίρου μου μέσα!

από αλλού το περίμενα ( Σαρριέγκι ) και από αλλού έσκασε ( Καρνέζης )... τώρα να πέσουμε να φάμε τον καρνέζη δεν έχει νόημα... αυτός θα είναι πιο σκασμένος από όλους τους παναθηναϊκούς του γαλαξία...

παραπάνω ανάλυση του ματς (υποθέτω) θα κάνει ο Άρης, ο τέρμας... εγώ δεν είμαι σε φάση... δεν με νοιάζει τι έκανε ο παπάς, ο πάπας, ο θεός, ο βούδας, ο αλλάχ και όλοι...

Γιάννης, ο κουβάς.

2 σχόλια:

  1. Μπορώ να πω ότι έχεις πετύχει την εικονογραφημένη ψυχολογία όλων των Παναθηναϊκών...αλλά ναι ο Καρνέζης κάνει λάθος, ο άλλος...έχει πολύ τύχη...αλλά ρε παιδειά ήταν τραγικός ο διαιτητής, περίμενε να κατέβει κ Σάχα να πούμε κ στον Βύντρα έδωσε 2η κίτρινη στο άουτ...Τι να κάνουμε αν είναι έτσι η μπάλα στην Ελλαδά ας μη τη δούμε ποτέ ξανα...
    Γιάννη, ετοιμάσου για μήλα πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τραγικός ήταν και ο ΠΑΟ που αντί να κάνει καθυστερήσεις πήγε να βάλει 4ο, τραγικό ήταν ότι δεν κρατήσαμε λίγο την μπάλα να πάρουμε φάουλ, τραγικό είναι ότι ο β τερματοφύλακας μας είναι 26 και δεν έχει παίξει 5 παιχνίδια στο πρωτάθλημα...
    και πιο τραγικό από όλα είναι ότι παίζαμε μπάλα και στον χώρο του ταρτάν ήταν 100 άτομα...

    και το τελευταίο θα το έλεγα όποιο και αν ήταν το αποτέλεσμα, όποιου χρώματος και αν ήταν τα διακριτικά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή